Sign in to follow this  
Rotnsoul

SCUM the next step in gaming

Recommended Posts

 

On 6/14/2018 at 9:03 AM, Kolibri said:

Scum will be terrible, its too generic

 

Wow...seriously...it will be terrible? I don't think it will...The people who made Pubg can't even make their bullet physics consistent, driving cars is horrible! I feel like there is an invisible 3 year old boy's arm behind the vehicles pushing me along, crashing into the dumbest things...Like the ground because it meets at too sharp an angle and it stops you dead, and possibly even kills you, if you were going fast enough. If Pubg, which actually is terrible, but people still played it made it way more popular than it deserved. People on PC for some reason wont buy a subscription service, they rather deal with cheaters and broken services...But pump out some skins for weapons, or clothes for a player's character...and people will spend hundreds and even thousands of dollars for skins! But won't pay 6.99 for a subscription service to get rid of hackers...lol...I think im gonna start taking anything PC people say with a grain of salt...You guys, for the most part, have not a damn clue what's good or not lol

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/17/2018 at 4:15 PM, JohnNYBlaze said:

lol...I think im gonna start taking anything PC people say with a grain of salt...You guys, for the most part, have not a damn clue what's good or not lol

Since when is preference and taste in games an indicator of one's intelligence? Says a lot more about your train of thoughts.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

8 hours ago, Genesai said:

Since when is preference and taste in games an indicator of one's intelligence? Says a lot more about your train of thoughts.

 

Well considering I didn't see anyone say I think it's not my type of game...I seen..."it will be terrible, it's too generic" that's not preference to say a game will be terrible, and then to call it generic...when I'm pretty sure "generic" is the last thing you could call SCUM...so next time you wanna jump to defend someone's feelings of preference...and apparently try and do the same exact thing to me that your telling me I should be respecting of other people, and that my opinion's show my "train of thought"  Have a clue what your talking about please.

I thought I laid it out pretty well, as to MY reasons for not listening to PC people...Maybe you can explain to me WHY anything I said in my 1st statement is true...cause it is from MY experience on PC for a a tad over a year. More like shows your train of thought to be jumping to defend something you didn't even take the time to read and understand. For future reference when someone says... I think it will be terrible, not my type of game...THAT is their preference. Your immediate jumping on my post to defend the right's of others "preferences" is proving my point exactly...You guys don't know what your talking about most of the time. 

FYI...My train of thought derailed long ago

Edited by JohnNYBlaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why is it, that the guy who my post if speaking to, isn't jumping up and trying to put me down? But you are gonna come in and save the day with your logic, which makes no sense. the key words in my post was... I THINK I'M gonna start taking what you guys say with a grain of salt...ME! I'm not saying im gonna go around saying anyone who plays PC is an idiot, I play on PC. I just realize that there are a lot of children on PC, and I love how people automatically assume someone has a screen name somehow implies that they have a clue what they are talking about. It could be some 7 year old kid telling me something...those kinda statements though usually imply that they aren't experienced enough to make those distinctions, let alone try and influence others on thoughts that have no reason. Yet here you come defending it...You really aren't making the compelling case you think you are. You proved my point exactly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this